1393-10-05 10:57
1101
0
8123

حماسه ۹ دی روز تحکیم ارکان مهم انقلاب اسلامی است / تا زمانی که حماسه 9 دی هست هیچ فتنه‌ای نمی‌تواند به انقلاب ضربه بزند

حجت الاسلام محمودی گفت: حماسه نهم دی ماه روز تحکیم ارکان مهم انقلاب اسلامی و مشارکت همه جانبه مردم در صحنه است

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام غلامحسین محمودی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کردکوی، در گفتگو با خبرنگار رادکانا بمناسبت فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی، از این روز به عنوان روز اقتدار نظام اسلامی و روز پیروزی حق بر باطل نام برد و یادآور شد: حماسه بزرگ ملت سرافراز ایران اسلامی در 9 دی 88 برگ زرینی بود که در دفتر پر افتخار تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید و هرگز از خاطره ملت محو نخواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کردکوی، با بیان اینکه این روز برای همیشه در تاریخ ملت ایران ماندگار خواهد بود،به نقش رهبری نظام اسلامی دربرملا کردن فتنه 88 اشاره کرد واظهار داشت:هدایت،ایجاد آگاهی و بصیرت افزائی مقام معظم رهبری در آن زمان نقشی بی بدیلی بود که دوست و دشمن به این موضوع اعتراف کردند که اگر نبود هدایت و وروشنگری رهبر فرزانه انقلاب در جهت افشاگری جریان های انحرافی در براندازی نظام اسلامی امروز معلوم نبود گرفتار چه افرادی و چه سرنوشتی می شدیم.

وی پایبندی به ارزشهای اسلامی ، پیروی از ولایت فقیه و درک و شناخت عمیق واقعه عاشورا توسط مردم را از علل وقوع این روز تاریخی برشمرد و خاطرنشان کرد:حماسه نهم دی ماه روز تحکیم ارکان مهم انقلاب اسلامی و مشارکت همه جانبه مردم در صحنه و روز یاس و نا امیدی دشمنان بود.

محمودی با اشاره به درسهای 9 دی، خاطرنشان کرد: این روز به ما آموخت که باید همیشه هوشیار و بیدار بود، در مقابل دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی متحد باشیم، از امام و رهبرمان اطاعت و پیروی کنیم و با حضور مردم مؤمن و انقلابی دشمنان هپچ غلطی نمی تواند بکند.

حجت الاسلام محمودی با اشاره بر اینکه9 دی اوج بصیرت، شکوه ولایتمداری مردم ایران به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است لذا باید جاودانه بماندوبرای نسل جوان تبیین شود، خاطرنشان کرد: تا زمانی که حماسه 9 دی هست هیچ فتنه‌ای نمی‌تواند به انقلاب ضربه بزند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کردکوی در خاتمه با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم حماسه ۹ ،متذکر شد: ۹ دی روز بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید زنده نگه داشته شده و به نسل آینده نیز منتقل شود تا آیندگان بدانند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی چه خون هایی ریخته شد و چه حماسه های بزرگی خلق گردیده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.